onsdag 28. januar 2009

Noen skrytebilder...for;ja..jeg blir jo ferdig med noe,selv om jeg har masse prosjekter på pinnene og!!Dette skal gis bort i en bursdagsgave til søstersen på fredag...dere ser altså:til høyre:et par lommetøfler(som skal få litt pynt på seg i morgen),selbu-votter(samboern hennes fikk et par til jul,så hun ønsket seg et par hun og),og Spiral cowl (Ravelry)i sort Baby Silk (du store apakka)...litt luksus må hun jo få!!!! Og her...et bilde av den skjønneste tantebabyn som finnes...Her er Jenny,sover søtt,i settet jeg har strikka til henne(for lenge siden)hun er nå akkurat fylt 4 mnd...synes hun er fantastisk søt,og at dette settet bare var helt nydelig.det er altså selebukse,jakke,lue og sokker.MYE arbeid...
og...jeg gjør faktisk noe annet enn og strikke og hekle og..ja....for denne duken i hardangersøm er det nemlig JEG som har brodert for halvannet år siden...og jeg bruker den MASSE,og er megastolt..har i skrivende stund en salongbordsduk under progress og....men den blir jeg nok ikke ferdig med før neste tusenårsskifte..(!!!!!)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ei nydelig lita tanteunge, med flott strikkesett. Synd de vokser så fort fra klærne.

Anonym sa...

Så mye flott du har laget! Nydelig duk og nydelig lita tulle :)

Brit Strikkenerd sa...

Hyggelig å ta en tur på besøk til deg. Fantastisk duk!!
Gir den liten utmerklese/adward, du finner den på bloggen min:)

Torilh sa...

Lekkert babysett.