onsdag 4. februar 2009

Yeah....Da er jeg tilbake i bloggeverden igjen!!!I helga,har vi hatt besøk..jeg bodde hjemme hos mamma og pappa,og søsters med baby var hjemme for og feire bursdagen til søsters...Gullet til tante forandrer seg mye mnd for mnd,og nå sies det faktisk at hun ligner på meg..Hun er heerlig..stort sett fornøyd,selskapssyk og med maaaaasse god-lyder...Tante fikk iallefall en deilig helg med gullet: Og siste del av Garnet ble hentet på posten i går...der var det 3.7 kg..stuet sammen i plastikk!!!
Sånn så det ut etter jeg hadde åpnet den..masse merino extra fine til to dånekåper-.-

Vivaldi og fabel til en lang genser fra garnstudio..i grønt
11 nøster muskat fra garnstudio i grønt og..men ble ikke helt enig med meg selv om fargen er fin,da..dette skal bli en sommertopp




også MASSE fabel til diverse sokker og en ullbukse til gullet til tante...ja..også et par nøster til en kjole til henne og..



Og NOE ble da ferdig i helga og.strikket meg et par sokker i fabel i helgen.digger de...bruker de som vanlige sokker og som nattsokker






Ja,så er jeg ferdig med tunikaen.Her er ikke trådene festet,og den er ikke dampet,noe den er nå...føler jeg må gå ned noen kg før den blir heelt fin,føler rompa mi ble ganske voldsom i den,men kommer til å bruke den likevel,for den er så DEILIG!!!!



Nå for tiden sitte jeg og hører på lydbok...som kan anbefales ALLE;uansett livssyn eller utgangspunkt...The Secret av Rhonda Byrne...eller også kalt The Law of attraction...den handler om hvordan tiltrekke oss positiv energi,og hvordan fokusere på det positive,og å oppnå det vi drømmer om.......denne boka holder på å forandre mitt liv!!!!!!
Nå..var jeg tom for prosjekter,s¨på pinnene har jeg færøyenekjolen,også sitter jeg og krangler med meg selv om hvilket prosjekt nr to skal komme på pinnene.troor det blir noen babyluer og jakker...




1 kommentar:

Pinneguri sa...

Der er tunikaen din, je, gleder meg så til å strikke denne også. Skal bare bli ferdig med litt annet først :D)