fredag 2. januar 2009

Jepp..I kveld er jeg på håndarbeidsparty hos muffin http://muffinmamma.blogspot.com/,og det tror jeg blir kjempekoselig...!!!Jeg har tatt med meg en kaffekopp,og litt lefse(faktisk...),men har dessverre ikke bilde av min favoritt-kaffekopp da jeg ikke er hjemme hos meg selv enda. Det du trenger å gjøre er:
Lag en bloggpost i bloggen din fredag 2. januar etter klokka 20, der du forteller hva dette handler om
Vis bilde av din fineste te- eller kaffekopp, og det håndarbeidet du holder på med, eller nettopp er ferdig med
Ta med link til denne bloggposten
Skriv deg inn i kommentarfeltet i party-posten i min blogg, så får du link tilbake!
Her er håndarbeidet jeg holder på med akkkurat nå:SYLVI-dånekåpa!!Men sant skal sies at jeg har rekt opp ryggen tre ganger nå,og er igang med enkelt tråd med vamsegarn...så blir dette en lett vårkåpe..deilig!!
Ønsker alle en fortreffelig kveld med masse KOS!!

32 kommentarer:

Anonym sa...

Hilser på. Jeg er også på Muffinparty, og enda en dame som strikker kåpe! Skjønner at det er noe jeg har gått glipp av. Dere får ikke lov til å påvirke meg... Jeg har mer enn nok med mine små prosjekter.

Nunne sa...

ARTIG, HVEM hadde trodd vi skulle bli så mange?
Dette var gøy...mange nye damer som jeg ikke har hilsa på.
Veldig kosleig å møtes her hos Muffin, ho er ei knakende kreativ jente...
God kveld, jeg er fra Glomfjord og heter Nunne..

Anonym sa...

Å, jeg synes dere som strikker dånekåpa er tøffe, den er flott, men såå mye arbeid. Kos deg videre i partyet.

Anonym sa...

Heisann. Jammen er det koselig med sånt party på en fredagskveld. Ønsker deg lykke til videre med kåpen.

Gry sa...

Så hyggelig!
Flott kåpe du strikker, nydelig farge! Kåpe....for et mot!Så flink du er!

Judit sa...

Heisann, ser at du har kommet litt lenger på kåpen enn meg. Jeg har strikket ca 5 omganger på prøvelappen.

TORPO QUILTELAG sa...

Å, har du med kåpa, den blir fin i rødt. Hadde også tenkt å strikke den, men nå ligger mønsteret på vent. Ønsker deg en fortsatt fin kveld, koselig å hilse på deg.

Popsinune sa...

Heisann ! Ja der er du jammen godt igang med dånekåpa. Ser bra ut !

Ugla sa...

Gleder meg til å se kåpa ferdig. Ha en fortsatt fin fest :-)

Linn sa...

aa saa flott den kaapa di ser ut. kjempekos paa haandarbeidsparty..her blir mye titting go skriving, og lite strikking:) men det gjoer jo ikkeno saa lenge en er i godt selskap!

Lovise sa...

Hei hei.
Hyggelig å hilse på nye damer hos Muffin i kveld.

Anonym sa...

ååå er lite strikking med meg i kveld så forsettelsen blir det smått med i bloggen min...så mye skravling vett du :))

AnitaK sa...

Å så fin den kåpa ser ut til å bli, snakk om å dra med seg fristelser på fest, da...

Stubbetufsa sa...

Å,ja, nå vet jeg hva dånekåpe er, så den på bloggen til http://dolci.wordpress.com ! Fint å treffe deg, kommer innom en gang senere!

Jorun sa...

Er litt misunnelig på dere som strikker dånekåper!!
Lykke til og ha en fortsatt fin kveld på party!

Anonym sa...

Hei!
Strikker også på dånekåpa. Ser flott ut i rød. Ha en flott kveld

Anonym sa...

Åååå Dånekåpa i rødt. Gleder meg til følge med fremover. Ha en fortsatt fin partykveld :)

Inger sa...

Hei, jeg kommer innom her som snarest. Liker veldig godt den kåpa du holder på med, Men prosjektet er for stort for meg. Ha ei riktig fin helg.

Anonym sa...

Ååååh! Den kåpa er virkelig nydelig!! Lykke til med arbeidet og kos deg videre på partyet i kveld!

Cloudberry sa...

Koselig med party!
Flott farge til dånekåpa.

Anonym sa...

Kjekt med party hos Muffin, har drukket masse te og sett mange fine blogger. Nydelig kåpe du strikker.

Anonym sa...

Det er en nydelig farge du har valgt til kåpen din!

Anonym sa...

Så heldig du er som har så fint strikkeprosjekt! Artig med bloggparty så jeg får hilse på mange medbloggere en fredagskveld :-)

Anonym sa...

Hei, så hyggelig å hilse på deg.

Vi sees ;)


Kåpa kommer til å bli knall!!

Elisabeth Augusta sa...

Dånekåpa er galskap mener nå jeg - men hvilken vakker galskap! Koselig å hilse på deg her i kveld.

Strikk i Ørska sa...

Er også hos Mffin på party ikveld:) Det er så trivelig å treffe så mange hyggelig damer på en fredagskveld:) så utrolig my flott du har, den kåpa er virkelig til å dåne av. gleder meg til å se den ferdi, blir nok god å ha til våren ja:)

Tess sa...

Er innom på party og hilser på! Litt av et arbeid du holder på med! Er akkurat ferdig med en annen kåpe.

Beate sa...

Koselig party dette. Strikker alle denne dånekåpa? Lekker er den i alle fall :)

Muffin sa...

Tusen takk for at du kom på party hos meg! Virkelig trivelig! Skal nok holde et øye med fremgangen på dånekåpa di!

Anonym sa...

Jeg har meg en party-runde idag, jeg. Rakk bare en liten runde igår! Ha et riktig godt nytt strikke-år!

Anonym sa...

En liten hilsen kommer her litt sent men godt. Sånn blir det med syke barn i huset.

Flott den dånekåpa er

Ønsker deg og dine en flott helg

Anonym sa...

Mange som strikker dånekåpa nå, og det skjønner jeg så godt! Den er rålekker!
Ha et riktig godt nytt hobbyår!