søndag 25. januar 2009

Ja;her kommer nok en oppdatering!!!Kjenner jeg begynner og bli lei av sylvi nå;har jo rekt opp tusen ganger før jeg fant ut at det ble best med en tråd Vamsegarn og hvilken pinne jeg skulle bruke...og da har jeg til og med planer om å strikke EN til i Drops sin merino extra fine...brunmelert....Men her er smakebiter fra min nesten ferdige Sylvi.Har sittet i to timer i ag og montert,og er nesten litt kvalm,så resten tror jeg at jeg må ta i morgen.Har igjen en stor og en liten blomst,og kragen.Har bestemt meg for ikke å ha hette,men vanlig vrangbord på denne her.Her er den ene blomsten som er ferdig montert(dog;jeg glemte og snu bildene,såher kommer det opp ned): Hele Sylvi.Gjorde et par småleifer,men skal jukse litt;og tror det er bare meg som legger merke til det..
Som sagt...så glemte jeg og snu bildene før de ble blogget,og jeg orker ikke gå inn og gjøre det om igjen nå,så dette innlegget blir litt opp ned og på skrå..I går var jeg og kjøpte garn til dette herlige kjolesettet fra Dalegarn..fikk med en kul handlebag fra Gjesdal på kjøpet og...Me like!!!


Her er meg i jakka før montering av alle trådene.Lengden gjør de perfekt til hverdagsjakke til olabukse og slikt...(Ja,jeg vet jeg ser skikkelig gravid ut på bildet,men er ikke det altså)...

Ja,også for en tid tilbake så utfordret Vibbedille oss til å få flott negler..og jeg har hatt SÅ dårlig samvittighet for neglene mine...så her er utgangspunktet...kjøpte meg Nail top hardener og diverse neglepleie på fredag,og merker allerede framgang...pene negler;here I come!!!!






Nå gleder jeg meg til å bli heeeelt ferdig med Sylvi..har holdt på med den siden 3.uledag og den har vært en kjempeutfordring...men nå vet jeg alt jeg gjorde feil på første runde,så nå blir nr 2 myyyyyyyye finere(og litt lengre,da den skal brukes utenpå finkjole......)
Ellers er det bliktt kjøpt inn herlige tulipaner og hortensia for helgen,og jeg nyter livet...
Holder for øyeblikket med på Spiral Cowl(Ravelry) i sort babysilk som skal gjøres ferdig innen torsdag..og kjøpte meg et par nøster med Mirasol og...må klemme litt på eksklusivt garn....i morgen skal jeg hente stoooor pakke med nøstebarngarn(1.7 g garn),og noen strikkebøker...og kooooooose meg...:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er helt imponert over strikketempoet ditt. Det ene store prosjektet etter det andre. Sylvi blir kjempefin!

Unknown sa...

Hei på deg... Herlig og følge med Sylvi kåpen din... Flott blir den..

Hobbymegher sa...

Hei!
Så nydelig kåpen ble! Og tunikaen ser også ut til å bli flott, med fine farger. :0)

Anlen sa...

Så fin jakke!! Og neglene vert sikkert fine!