søndag 18. januar 2009

Jeg har fåt hele TO utmerkelser i det siste,den første fikk jeg fra Sigridpia,og den andre fra Vibbedille.Den fra Vibbedille finner jeg ikke ut hvordan jeg blogger her,men det var en strikkeaward..og tuuuuuuuusen takk for skjønne ord!!!Og her er den fra sigridpia: "Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres"
Siden jeg er ELENDIG til å velge 5 stk,så skal den som føler at den fortjener en av disse awardene,få den!enkelt og greit!er innom såå mange fantastiske blogger,at jeg ikke klarer og velge!!!
Skal blogge litt mer i morgen om det jeg holder på med nå:)

Ingen kommentarer: