torsdag 8. januar 2009

Ja,da er bihulene MYE bedre,og larvene borte.Alt mel kastet,og nytt kjøpt inn og brød bakt i går!!!Og nå er jeg ENDELIG ferdig med ryggen på Sylvi.Føler dette er et skikkelig evighetsprosjekt...begynte jo tredje juledag,og nå har jeg nesten ikke garn igjen heller.har akkurat felt av til ermet på detr første forstykket nå,da..men føler som at jeg strikker og strikker og ikke kommer meg videre...men her er ryggen,og jeg måtte strikke enblomst og,men har ikke sydd den fast enda: Blomst:
ryggen,nærbilde:

Begynte og angre meg på atr jeg ikke strikker den i lys grå,for da kunne jeg brukt dfen til færøyenekjolen jeg skal strikke,men pytt sann....den må nok blokkes litt,men ellers er jeg ganske fornøyd med enkelt vamsegarn.


1 kommentar:

Mångsysslare sa...

Kjempefint! Venter i spenning på babette-bilder