mandag 19. januar 2009

Yes...Da er det vel på tide at jeg også tar meg litt tid til å blogge n mellom strikketøy,brødbaking og husarbeid!!Har et dusin av morsomme prosjekter,men tenkte og vise fram litt av det jeg gjør akkurat NÅ!!!!
Her ser dere mønsteret på bærestykket på tunikaen jeg har holdt på med..mønsteret strikka jeg på i heeeeeeeeeeeeele går..blir ganske så fornøyd,og liker fargene godt!! Her er den i sin `helhet`.Den er uten ermer og med rundfelling-I like It!!!strikket i alpakka,og tatt fra heftet Til Fjells fra Sandnesgarn!!!Var veldig redd for at den ble saskete med alpakkaen,men tror jeg skal trekke det utsagnet bort,foreløpig.
og endelig-her er statusen på Babette!!Har heklet som en helt i dag,og heklet første del i løpet av en dag og..men denne kommer jeg til å ta opp når jeg har lyst til å heklesånn innimellom.I dag har jeg heklet alle rutene fra den beige ruta og ned til den helt røde ruta..i løpet av noen få timer..innimnellom en del andre gjøremål!!!!!


*kremt*og her,ja heeeer...er en del av garnlageret....disse hyllene var ment til noe HELT annet FØR Hobbyboden,det begynte med at garnet fikk plass i EN hylle,jeg lovde meg selv at det IKKE skulle bli flere,men nå er alle hyllene så fulle,at jeg må begynne og finne mere skapplass..jeg venter nemlig på mere garn...myyye mere garn!!!!!!


Og det jeg fikk i posten i helgen:Nyyyyyyyyydelige Merino Extra Fine som var tenkt til Sylvi,men siden jeg snart er ferdig med en i rødt,revurderer jeg og strikke en til.Har ikke helt bestemt meg enda..!!!men TENK sylvi i dette DEILIGE garnet..og ja..jeg HAR kost med det!!!
Ja,også fikk jeg garnpakke med Navia-sokker,men de ble jeg ikke venn med,dessverre..





Også,noen flotte vinterbilder fra en liten spasertur jeg hadde her om dagen-bare se det flotte lyset!!:





Uværet ligger heldigvis uti havgapet!!!



så...thats it..for nå...en liiiiiiiiten smakebit om hva jeg gjør for tiden!!!
KOS dere videre!!




Ingen kommentarer: