mandag 5. januar 2009

Ja,i dag syter jeg over formen...huff.-..har gått og brygga på noe bihulegreier siste deler av jula,og når jeg våknet i morges,hadde den slått ut for fullt.Så her har jeg ligget pal i sofaen i hele dag,ikke rukket og pakket ut enda eller noe.Og på toppen av dette,oppdaget jeg at matskapet(alle melposene) er blitt invadert av LARVER.Fy søren...så innimellom sofaliggingen har jeg klart og kastinnholdet av en og en melpose...blir nok til at jeg må kaste alt inni der,...æsj...
og jegklarer ikke strikke engang...eller se på tv..*snufs*

5 kommentarer:

HildeS sa...

God bedring!!!! Og larver er skikkelig ekkelt..

Sylvien din blir utrolig flott når den blir ferdig:-)))

Hobbymegher sa...

Huffda, god bedring!
Her har vi også vært mye syke, og det er så kjipt!!!
Larver i skapet... Iiiik! Jeg har også hatt det for noen år siden... Sjekker enda knekkebrødene ol, jeg...

Anonym sa...

Uff :( God bedring til deg

medina sa...

*Trøsteklem*

Sigrid Marie sa...

Kos og klem og noe til deg i bloggen min!