fredag 9. januar 2009

Babette ala Vibbedille....a,jeg dro på husfliden,og der hadde de 50 npst avslag på Rauma tre-tråds strikkegarn.Så da kjøpte jeg like godt 1,3 kg.Mon tro om det er nok??Brukte en time for å bestemme meg på fargevalget.Vil ikke ha bare skrikefarger,for jeg vil gjerne ha den til sofaen min,og den er mørk burgunder..(I looove the 70`),og har ellers rødt,brunt og hvit/beige ting.Så.Dette ble garnmengden: Og her nærbilde av alle fire farger.Skulle egentlig ha tre,men så liker jeg og bryte med farger,og fant den grønne veeeeeeeeeeeeeeeeldig fin,så den ble med

Og nå har jeg begynt på en 12`er...

GOD HELG!!

3 kommentarer:

amylin sa...

Så fin Sylvi'd din blir, men evighetsprosjekt? Du har jo brukt kort tid på så mye, synes jeg da. Nå har du startet på nok et storprosjekt? Tøff er du. Gleder meg til å følge Babette og Sylvi. Det tar nok ikke lange stunden før begge er ferdig.

Mångsysslare sa...

Spennende å føge babette framover. Ser ut til å bli fint i de fargene. God helg!

Anonym sa...

Takk for nesestøtte... Sylvi er jo så flott, og det har jo ikke akkurat tatt en evighet da...