fredag 19. desember 2008

js,nå er det jul igjen!!Og nissene mine er tatt fram-....denne her,han liker jeg best.Han har vært på skitur i 11 mnd for å komme til meg med alle pakkene,og når han så denne deilige stolen,hadde han knapt tid til å ta av seg skiene og legge fra seg sekken...så her sitter han og puster lettet ut.. Alle nissene er lagd de siste par årene.Dette er benk-nissene mine:

Og her er nissefar og nissemor..fagstrikk..liker disse kjempegodt!!


og her er peis-nissene...disse er også¨søte...blir veldig glad for å ta fram nissene mine hver jul...

også har jeg strikket min første baggy-lue til meg selv.Jeg er ikke en lue-person og er i tvil om jeg kler denne baggylua og.her er selvportrett:





lua uten innhold




og lua jeg strikka på iet av de forrige innleggene er ferdig.Denne blir pappa VELDIG glad for


Og nå er det ikke mangfe timene før jeg drar på julegavevennehyttetur/fest....blir borte til søndag,og jeg gleder meg!!Der skal vi kose oss og bli i julemodus..med julemusikk,julebord,od drikke og veldig godt selskap!!Og boblebad og badstue:)
strikketøyet ble iallefall pakket ned i går.lengre har jeg ikke kommet...woho!!God helg!!






1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige nisser! Og luen MED innhold var finest :-) Ønsker deg en riktig god jul! Klem fra Vigdis