torsdag 11. desember 2008

da er klukkaen ferdig!!!Når jeg regna grovt,har jeg ikke brukt mer enn fire dager på den..ble faktisk veldig fin..vurderer å bruke den i en barnedåp jeg skal i,i februar..ikke heeelt fornøyd med hullborden,men skal vaske den og se hvordan den blir!!!! ja,her er denne herrevotten jeg har vært så usikker på.men jeg tror den blir bra.har nettopp begynt på vott nr 2ø.skulle ikke forundre meg at den blir MYE finere enn den første.er så typisk meg!!
og enda et bilde av klukkaen...og ja..,.jeg SKAL klippe meg..i morgen...og du kan TRO jeg gleder meg!!!!

i dag våknet jeg opp med halsbetennelse,så jeg skal trå forsiktig i dag.strikke litt,bake brød..litt slikt.bare være inne.skal på st.olavs hospital fra søndag til tirsdag,og kan ikke reise hvis jeg er slik som nå,og orker ikke utsette det heller..så krysser fingra for at jeg blir bedre til i morgen!!!
Også har garnet til rowankjolen kommet...rowan kid classic....er VELDIG usikker på om det er verdt å betale SÅ mye..men ifølge enkelte er det det..så tror jeg skal få betalt halve nå..og rsten i januar...*nikke*den er så fiiiin...


7 kommentarer:

Irene sa...

herregud, som du strikker, jente! Utrolig lekkert blir det også!

Jorun sa...

Kjolen er fin. Også så kjapp du er! Helt utrolig!
God bedring! Håper halsbetennelsen er bedre.

Baddie sa...

Gratulerer med ferdig Klukka! Det løper jo kjole etter kjole av pinnene dine for tiden :-) Skal strikke Klukka i romjula, gleder meg. God bedring!

Unknown sa...

Herlig denne var og flink er du og rask...ha en fin advent...

Anonym sa...

Så lekker den var.....og sååå raskt som du strikker:-D

Margrethe sa...

Du er jo bare superflittig på kjolestrikking altså! Jeg fikk garn til klukkaen i går, har såååå lyst og legge opp nå, men skal vente til jeg har fått ferdig et par andre prosjekter først. Pining, altså!

Anonym sa...

Klukkaen ser veldig fin ut herfra, hullborden også ;)