fredag 5. desember 2008

ja,da er det på tide med oppdatering med skrytebilder. . .får ikke til å få de i riktig rekkefølge,så de kom litt hulter til bulter denne gangen.Jeg har BAKT.nå har jeg fire slag.bakte smultringer i går,de ble kjempegode...aldri bakt før.har masse røre igjen,så skal se om jeg orker og bake ut mer i morgen.er så lei av smult. så til min store stolthet:Rosettbakkels!!aldri prøvd det heller før....og de var kjempemorsomme og lage,SÅ dekorative og gode på smak!

og her,er retro-tunikaen min ferdig.den ble mye kulere enn jeg trodde.har på den i dag,og den er DEILIG på.kommer nok til å bo i dene.superfornøyd.brukte 11 dager på den + lua som hører til.kan velge om jeg vil bruke thights eller jeans,men thights ble nok finest.

og her er de to siste slagene mine,som ble bakt først.sjakkruter og...tro det eller ei...berlinerkranser.og for første gang så sprakk de ikke,og de ble namnam.så nå kan kaffejestene bare komme.tror ikke det blir flere slag,bortsett fra litt tynnlefse.


her er mitt nye arbeid.dvs.garnet har lagt i hylla ganske lenge,nå tok jeg den fram.KLUKKAEN!er ikke helt fornøyd med borden nede,syntes den ble løs,men skitt au.strikker,det gjør jeg.begynte på denne i går.(og ja,jeg SKAL begynne og lage meg maskemarkører....)





så et nærmere bilde av mønsteret på tunikaen,og lua.men lua må jeg relkke opp litt på,og strikke litt lengre.den ble litt kort.og her har jeg jeans til..men likte best thights altså.og den røde lue-toppen nederst på bildet tilhører et juletufsetroll jeg strikka for noen år siden...

to nisser er tatt fram....men flere kommer opp nå i helga,så i neste blogg får dere se alle nissene jeg har strikka de siste årene!!!!!
Og i går bestilte jeg meg garn til flere kjoler...masse drops alpakka til to kjoler på garnstudio.no,og litt annet snacks.+ garn til dånekåpa!!!!!!gleder meg ja!!masse arbeid i vente!!!





Ingen kommentarer: