tirsdag 16. desember 2008

Jeg er syk..men strikker litt.vinteren er hard for oss som er astmatikere/allergikere..trodde jeg hadde blitt forkjølt,men så viser det seg at jeg har fått et mega-kraftig tilbakefall på astamen,og er satt på kortison ditt og kortison datt,med beskjed om å ikke anstrenge meg.så.hva kan man gjøre?strikke litt mellom hoste-kulene som kommer ganske tett.jeg har hatt ganret til vesten i til fjells fra sandnesgarn(den på første side),denne har jeg prøvd meg på før,men fikk ikke mønsteret fint,så dermed ble den en ufo.på søndag,rakk jeg opp og starta på nytt.er ikke 100 pst fornøyd,føler jeg strikker lusene litt løse.gjør jeg det????klare ikke stramme mer heller,liksom.slik ser det ut så langt: den tar LANG tid og strikke...lurer på om det blir romjulsprosjekt.hadde vært godt å bli ferdig med den.sånn ligger vesten altså nå..den får lufte seg litt ved datan.du verden,det er ikke lett og strikke mønster i mini-alpakka over maaaaaange masker.
dagene g¨år mfort de,selv om jeg er syk.I går kom min søster hjem med mitt tre mnd gammel tantebarn,de skal være hjemme i tre uker,og det var godt å se de igjen!!Nå skal jeg bruke de neste par dagene til å bli bedre på,og å gjøre litt små-ærend,så blir det hyttetur i helga med gode venner!Vi gir hverandre en skikkelig hyttefest istedetfor julegave...kjempestas!!Jeg gleder meg!!Så blir det hjem til mine foreldre for å feire jul,tror vi blir 10 stk på julaften..kjekt,det!
men kommer nok til å blogge før da og,ja...

1 kommentar:

Monica sa...

Hyttetur er genialt:) bli frisk til da, så vi kan kos oss maks:D