mandag 22. desember 2008

Da er årets ¨vennejulegavehyttetur/fest over,og vi fikk oss ei skikkelig koselig helg - med masse god mat,god drikke,og herlige venner!!Her er et lite bilde,som viser julebordet vårt..masse namnam..koste oss skikkelig!!!!! Dette er noe av det eg strikker på nå.begynte i går,så det har gått fort.Jeg er i behov av votter,så det blir vottestrikk første del av julen-dette er baksiden:

Og forsiden: - blir riktig så fornøyd!!!

Vil nok tro at dette blir det siste blogginlegget før jul,da jeg flytter over til familien min ikveld.Selv om det bare er fem minutter med bil unna de,så har jeg pakket så mye at jeg ristet på hodet her isted.Og hele to poser stappfulle med garn!Fikk plutselig inspirasjon til å gjøre ferdig ting,og til å ha en del tenkearbeid,så det rmasse nice nedi de derre posene,ja...
I morgen blir det pynting av juletre og slikt..det blir stas...og på julaften kommer en deilige middagen...i år blir vi ti stykker,og vi lager både ribbe og pinnekjøtt i haugevis...og en svær fruktsalat,kransekake,kaffe og baileys til dessert....skikkelig namnam...og det blir HIMLA masse gaver under treet,også bruker vi LANG tid på å pakke de ut...Alle skal se hva hver enkelt fr i hver enkelt gave...sist julaften var vi også ti stk,og vi brukte 6 timer på å åpne pakker...hum...:)
Ellers er det ikke så masse planer i jula...(bortsett fra og faktisk montere og å pakke inn gavene som skal gis bort i morgen),familie og venner,et blir det iallefall.
Ønsker dere med dette ei skikkelig koselig jul,og nyt den!!!!!GOD JUL!

Ingen kommentarer: