fredag 6. februar 2009

Ja,i dag har jeg vært ute og gått på langtur,i et fantastisk vintervær..måtte ta et par bilder...!!!
Under her ser dere SOLA,og krisstiansunds høyeste fjell;Freikollen med ca 627 m.o.h. jeg har vært _nesten_ på toppen...!!! og her er byen min...eller...bildet er tatt mot sentrum;et av fire(nå fem) land vi har...her tok jeg fra Nordlandet over til Kirkelandet.Garnbutikken min kan sees herfra...et grønt bygg...:)

Yeah..d ser ut som jeg nettopp har stått opp,men bildet lyver...I morges tok jeg mot til meg og rekte opp kraen på Sylvi,og nå ble jeg ferdig med hetta.i løpet av helga skal jeg strikke og sy fast 5 kronblader på blomsten på hetta.Den er og blokka,og jeg strekte den hele 15 cm lengre:
Veldig fornøyd med hetta - og lengda!!!


men man kan si at jeg er grundig lei...



12 kommentarer:

Anlen sa...

Det er ei kåpe å dåne av:) Rett stilig, vettø, men eg forstår godt at du er lei no!

Anonym sa...

Langjakken din ble skikkelig flott! Fargen var nydelig til deg! Jeg har veldig lyst til å strikke denne jeg også, men det ser jo sååå vanskelig ut! Men må si jeg ble oppløftet når jeg ser at du har kjøpt garn til ytterligere 2 stykker. Det må vel bety at du synes det er overkommelig strikking!?
Ha ei fortsatt fin helg - jeg tusler tilbake til vottene, jeg....

Brit Strikkenerd sa...

Ble helt dødsimponert når jeg ser at du har kjøpt garn til to kåper til!!! Det hadde blitt to års prosjekt på meg:)
ELlers fint å sje kristiandsund med SOL:) Bodde der i 3 år på Nordlainne når jeg gikk videregående. En by jeg ble gla i :)

Anonym sa...

Gratulerer med ferdig kåpe, den ble fin. Hyggelig blogg du har også, jeg har kost meg her ved å se alt det fine du har laget.

hildur sa...

Så flott kåpa di blei. Likte den bedre da den ble blokket. Selv er jeg ferdig med rygg og snart to fremstykker. Koser meg sånn med den. God helg, og lykke til med nye prosjekter. hildur

Anonym sa...

Deilig med sol :) God helg!s

Jaja74 sin hobbyblogg sa...

Nydelig kåpe og en nydelig by. Har sjøl bodd der og hvert på Freikollen mang ganga:)

Anonym sa...

Kåpa di er rett og slett skjønn, og fargen er bare så deg ser det ut som. Må si du er tøff som har bestilt garn til to stykker til når du egentlig er litt lei nå - men jeg regner med at du klarer det godt.
Ønsker deg ei riktig så god helg.

amylin sa...

Flott kåpe! Jammen er den kåpa flott, og jeg får litt lyst på den etter å se den ferdig hos så mange. Må si jeg dåner litt når jeg ser du har kjøpt inn garn til to til. Masse flott garn du har kjøpt! Ha en fortsatt god helg!

Anonym sa...

Wow! For en flott kåpe / jakke! Nydelig farge og kjempeflott fasong. Jeg er kjempeimponert!!

Ha en kjempefin helg!

AnitaK sa...

Nydelig dånekåpe!
God helg!

Reidun sa...

Den var virkelig flott! Gratulerer med unik og elegant kåpe!