torsdag 26. februar 2009

Haha..jeg skjønner ikke hvordan jeg får bildene i riktig rekkeføllge,jeg legger de til i riktig rekkefølge,men de kommer helt feil.Jaja,bilder blir de!Ikke så mye håndarbeid for tiden,for jeg er og har nemlig vært en del sengeliggende.Det vakke forkjølelse jeg hadde,men INFLUENSA;og nå har jeg hatt den i TO uker og er enda ikke frisk.Reiser i morgen kveld til stavanger for å være med i barnedåpen til tantegullet,og har i den forbindelse prøvd MASSE klær..bunaden poasser ikke,og finkær har jeg nesten ikke..bare GJETT hva jeg endte opp med...klukka OG Sylvi!!!!!God og varm,blir jeg nok!!!Og,nå når neglene mine er perfekt lange,blir de RØDE;for å matche Sylvi...har til nå malt tre stk. røde:
Strikketøyet mitt er ullbukse til meg selv funnet på garnstudio sine sider;Strikket i en tråde gusjegrønn fabel og en trød melert,litt dypere grønn alpaca-siden jeg er syk mens jeg strikker denne,føles den veeeldig tung ut,men d er den altså ikke.Begynte på denne på søndag!Klarer jeg og strikke fem cm,+ kilen til i morgen kveld,blir bena reisestrikkefølge

Her er antrekket som blir til dåpen..klukka-i sort,så skal jeg ha en sort,3/4-ermet og utringet topp under:


Og.....Klukka MED Sylvi.Har lenge tenkt at DETTE blir vel FOR mye?men tror faktisk d blir fint..iallefall føllge mine foreldre...de valgte denne kombinasjonen(Ja,jeg dånte da)



Når jeg er sjuk,finner jeg på masse rare ting..skulle egentlig ligge i senga i går,men kom på å bake grove rundstykker...de ble kjempegode!I dag,så ble jeg så frista av at d har vært fastelavnssøndag,at jeg bakte BOLLER.Dro på butikken ens ærend for å kjøpe rosiner-og kom hjem med svisker..jaja...det ble 13 boller;halvparten med stratos(!!!!!!!),og halvparten med kardemomme.De ble heeeeelt fantastiske!
Regner med at dette blir siste innlegg før jeg reiser.Blir i rogaland til onsdags ettermiddag;skal bli skjønt og se tantegullet igjen,ja!
Kos dere masse i helga!




Ingen kommentarer: