lørdag 21. februar 2009

Ja,da er baggylua jeg begynte på i går keld ferdig.Brukte pine nr 7 og nr 8,og avslutta det hele med den knappen jeg hadde til overs fra Sylvi.....så den passer faktisk til.Oppskriften er hentet fra maskerader nr 7,mønster nr 20.Her kommer noen bilder: Så..på meg...og jeg liker ikke dette bildet(jeg ser ut som et sånt bestemorsfjes man lager med strømpebukse og vatt...hvis noen skjønner hva jeg mener????)..men lua ble faktisk ganske ok på meg..ikke FOR baggy,om du skjønner..
Også ble Bamse desperat etter å prøve den og...som jeg strikka for noen år tilbake,og som jeg ikke har råd til å gi den fra meg,eller selge den.



Nå skal jeg hvile.Jeg er forkjølt,trøtt og giddaslaus....krangler med meg selv om hva jeg skal strikke nå...en labb til tantegullet mitt,eller starte på ullbukse til meg selv,eller...ja...
Men ikveld står det nachos på menyen..!

1 kommentar:

Anonym sa...

uff -først og fremst: GOD BEDRING!
Er mye snusk ute å går for tiden:( Synes alle er syke:(

Luen bør holde deg god og varm framover! Så god ut:)
Vottene rett under her så også gode ut. Nydelige var de:)