torsdag 19. februar 2009

HEhe.Jeg er tilbake fra Trondheim,og prøver komme tilbake til hektene igjen.Vet egentlig ikke så mye mere,da jeg enda ikke har fått svar på prøvene,men ble behandlet,fått tatt ct og blodprøver og masse annet.Jeg ble egentlig kjempedårlig etter å ha fått kontrastveske oi blodårene på ctn,men sta som jeg er,ruslet jeg meg en tur ned til byen...som ble tril to turer senere på dagen...der fant jeg...MASSE!Og det meste fra drops,siden vi ikke har d her hjemme.Fant husfliden,og kjøpte Raumaselbu lvs-5,og kjøpte garn til votter,som sølsters har bestilt som bursdagsgavew til hennes svigerinne.Den ene votten starta jeg på ganske sent mandags kveld,og ble ferdig i går,strikket på pinne nr 2,og jeg har aldri vært så stolt over resultatet.Disse skal være ferdig til rett over helgen....jeg sier ikke mer..Her er baksiden:

Og framsiden:

Og en av to sokker er ferdig,str 6-9 mnd. i fabel...disse skal og være ferdige ganske snart

SÅ..kommer HERLIGHETEN..og alt er nøye planlagt.tror jeg kjøpte litt over 3 kg garn jeg,gitt...og svidde av 1600 kr.Første bilde er garnet jeg skal bruke til ullbukse til meg selv,fra drops.en tråd alpaca og en tråd fabel.DIGGER fargene.


Så tre nøster Kid Silk..til sjal..til sommerkjolen...det bli deilig!!





Og her er Muskat til sommerkjolen..kjøpte en del ekstra,så jeg ikke gikk tom.Bunnfargen blir farge nr 22-lys brun,for de hadde ikke mørkebrun på Jens Hoff.MNen da jeg trosset smerter og bivirkninger og tok tur nr to ned til garnhuset-hadde de selvfølgelig nr 75,og den var mye finere.menmen,Jeg er fornøyd.





Så.et uplanlagt kjøp,Gjesdal frost.denne har jeg aldri prøvd før.Synes fargene var kule






Så.5 nøster fabel til ullbukse og sokker til Jenny,+ 5 nøster til i sort melert til enda en ullbukse







Og her har jeg helt ut herligheten på senga på hotellrommet.Vel-noe av den



Endte opp med 6 nøster sort misti som skal bli to luer og,og to mønsterhefter.
Synes jeg fortjente denne handelen jeg...kom til og med inn på Jens Hoff med handleliste,og gjett om dama bak kassa ble VELDIG behjelpelig når hun fikk se hvor lang den var...første gang i mitt liv jeg har hatt med handleliste i garnbutikk.Ikke så galt for at det ikkeer godt for noe.
Nå skal jeg superstrikke selbuvotter...og et par selbusokker til baby,og sokkene til Jenny.så skal jeg begynne på noe annet kjekt:)






1 kommentar:

Anonym sa...

Så masse flott garn du har kjøpt deg, men det var fortjent!! Håper du kommer kjapt til hektene igjen. Jeg er fremdeles superimponert over farten på pinnene dine!! Vi må jo snart få se garnlageret ditt, for det er vel en del nå. Eller, med det tempoet ditt, så rekker du vel ikke å fylle det...