tirsdag 14. oktober 2008


yes. . .da kommer øyeblikket vi har ventet på!!!Skuldrene er montert og kjolen kunne prøves provisorisk på.Sigridpia var så snill som tok bilde av meg!!Nå gjenstår ermene og halskanten,så er jeg ferdig!!og jeg er superfornøyd. . .den blir nok ENDA finere når jeg får montert trådene,vasket og presset den!Jeg kunne kanskje hatt den en str større. . .men da får jeg heller prøve og gå ned noen kg til den passer enda bedre.fin er den iallefall!!!
Og i går var det duket for en deilig strikkekveld med Rosen(til venstre) og Sigridpia(til høyre),med alt som hører til. . . .
her er jeg. . .
Rosen med den flotte genseren hun holder på med!!



m,e

6 kommentarer:

Torunn Skjærstad Moen sa...

Kjolen ble lekker, og litt av et arbeid! Ha en god dag med hilsen fra asterix.

Sigrid Marie sa...

Sokken vart færdi før Krifast i dag, måtta jo få garn fra Nilla i gårkveld. Åsså har æ kjøpt MASSE garn i molde i dag, så no blir d tunika på mæ å! Skummelt ja!

Anonym sa...

Takk for en utrolig hyggelig kveld. Ble litt garn på meg i molde i dag også, og nå klarte jeg ikke holde igjen lenger, så jeg har starta på et nytt sjal...
Og en liten rettelse : kofte ikke genser ;)
klem

Anonym sa...

Så flott kjole! Ja jeg ser at jeg bare MÅ strikke den!

Bente sa...

Nydelig kjole!

Tea Kristin sa...

Utrolig fin kjole! Den kledde deg kjempegodt! :)