fredag 24. oktober 2008

Ja,her er prosjektet jeg begynte på i går.Setedalvesten.men. . .jeg tror jeg strikker for løst,og alpakkaen er så lodden,at det er umulig å få mønsteret jevnt.ergo:HAT-prosjekt.En stor UFO dette. I går og i dag har jeg sortert ALLE skapene på soverommet,ALLE garnposene,ALLE klærne,vasket inni og uten på skapene,vasket vegger,tak,lister,gulv og vindu.Og her er resultatet av hva jeg hadde - som jeg enda kan bruke - liggende og slenge i en pose i et skap.Jeg har nok litt garn,tror jeg.Det ligger enda mere hos mine foreldre + noen kurver på stua osv.:)

OG!!Her er grunnen til at jeg blogger i dag også!!!!Jeg fikk nemlig oppskrift på denne eventyr-kjolen av Irenesol i posten i går. . .og jeg har sett,lest og vurdert. . .og latt meg overbevise. . .skulle vente til mandag,men klarte ikke.Jeg løp på Husfliden i dag,og fant faerytale.Det første nøstet jeg tok i,var dette okergule.så så jeg mer på de andre fargene,men datt tilbake på det okergule.Jeg fatter ikke hva det er med denne fargen,egentlig er vel den ikke SÅ fin,men jeg kjøpte den.Det er vel lov til å være _litt_ crazy bananas??Dessuten ER jo dette en eventyrkjole!!!Men minuset var når jeg kom hjem og så at det er et håndvask-garn. . .uugh.Menmen.Strikke den;DET skal jeg!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Heldig du, og som jeg gleder meg til å se eventyrkjolen ferdig i gul da - spennende.
Jeg driver selv og venter på at de skal få inn heftet og mønstret på ptkjolen her jeg da.
Ønsker deg ei riktig god helg og ei fin strikkeuke.

Bente sa...

Spennende farge! Det er gøy å gå litt bananas. Hvorfor ikke? :) Lykke til med strikkingen!

Anonym sa...

no har jeg kost meg veldig på bloggen din. å du store min så flink du er. elsker fargene du bruker. og komentarene dine går rett inn hos meg, morsomt.
det jeg skulle si er at no er det ingen vei tilbake. den kjolen der må jeg og lange. flere lange etter alle andre, jaja
klem fr iris fra hobbyboden.