søndag 12. oktober 2008

ja,da fortsetter jeg igjen og blogge om ting jeg har lagd det siste året/halvannet året. ..takk for alle flotte kommentarer forresten. . .er bare og fortsette med det!!!!Nedenfor her er en tunika jeg strikket i fjor. . og den var tung. .med fletter og høy halse.vurderer og rekke opp halsen og ha den uten hals.men den er flott: Før i tiden heklet jeg kun babytøy og sokker og gav bort.men for et par år siden oppdaget jeg at jeg kunne strikke og hekle til meg selv.da ble jeg bitt av basillen!!Her er det første plagget jeg heklet,og den har jeg brukt mye- noe du kanskje kan se?
denne fant jeg i juleheftet fra sandnesgarn.den er heklet fram og tilbake i et stykke,og sydd sammen til ermelengde under.så er den åpen midt bak - og vips - en morsom skuldervarmer/bolero!
jeg glemte og snu bildet. . .men denne er nok favorittjakken min. .med knuter,patentstrikk og glattstrik.den er skikkelig tøff på,og har 3/4 dels ermer.jeg fant den i et av dalegarn sine hefter som kom ut ifjor!Og den er strikket i Shine!
Også lommetøflene jeg sydde sammen i går. .jeg strikket de litt for korte,så den blir ingen julegave;den passer perfekt til min lille,søt fot.

1 kommentar:

Shalla sa...

Oj oj oj, så mye fint du har laget! Wow. Den setesdalkjolen, hvilket mønster er det? Råsøt!