fredag 17. oktober 2008

ja,da er det ene ermet ferdig og montert på.bilder nedenfor!!!Tror jeg skal rekke opp monteringa på ermet,føler jeg kom litt skevt ut,men det går helt greit.Men kan du tro det. . .jeg brukte ca to nøster på et erme. . .også har jeg et og et halvt igjen,og mangler da også garn til halskanten. . jeg ilte ned på garnbutikken i dag,slik at jeg fikk den ferdig i helga. . wæææææææ. . .NULL PT5 Beige igjen,og de får det ikke før torsdag.det er så TYPISK garnbutikken `min`.Nei,jeg må vel ite i det og gå på husfliden i morgen,kanskje.På bildene har jeg Jeans på under kjolen,og det funka faktisk flott!!!!!!Da blir jo kjolen litt `tøffere`!!



og dette har jeg på meg i dag. . .tunikaen er også avbildet et par poster lengre nede,men den ser jo helt annerledes ut på!!!



3 kommentarer:

chocolatehead sa...

Så fin kjole du har strikket :)

Anonym sa...

Kjolen blir d..lekker.
Gleder emg til å få min ferdig.

Reidun sa...

Den var virkelig flott!