torsdag 23. oktober 2008

da har kjolenstrikkingen tatt en liten pause,med annet `krisestrikk``-som jeg har utsatt en stund.før jeg viser krisestrikken,får dere se hva jeg holder på med nå: setesdalvest. . .den ser så flott ut. . .men jeg liker virkelig ikke strikke med tynn alpakka har jeg funnet ut.det taaaaaaaar så laaaang tid. . . .
og her er krisestrikken. . .bildet over viser bildet som var i heftet.her er de strikket som tights.
buksa er strikket i str 3 mnd,og tulla som skal ha den er litt over en mnd.hun kommer på tirsdag,og da har jeg bukse klar til henne.ser ut som det kan bli en voksebukse!!!!!



det ferdige produktet + et par spiralstrømper.alt strikket i sandnes mini alpakka.dette har jeg gjort siden søndagskveld.
nå venter en kortere innleggelse på ST olavs hospital på fredag(Les:sykehushotell),mamman min blir med,og vi skal kose oss skikkelig på mandag,nede ibyen,og jeg skal ha date med selveste Jens Hoff . . . hans garnbutikker:-)jeg tror nemlig jheg er litt forelska.selv om han har splitta personlighet.Det som surrer i tankene mine nå er prosjekter jeg skal ha med meg på hurtigbåten på vei til trondheim.turen tar i overkant av tre timer,så jeg tror jeg skal prøve å strikke det siste ermet til kjolen min.og kanskje tar jeg med setesdalvesten også.for variasjonens skyld!!!!!!jeg LOVER å oppdatere om garnkjøp og produksjon!!!!



4 kommentarer:

Martemor sa...

Så mye fint du har strikket!!
Hadde ikke hatt tålmodighet til å holde på med de strikkeprosjektene dine. Hehe.
Gullfisken.

Anonym sa...

God tur til storbyen ;) Er glad for at jeg og lommoboka mi ikke skal oppover... blir så lite mat av det ;P
Klem

Anonym sa...

Jammen er du produktiv! Fine ting, slike ullbukser er bare kjempegode til små babyer. Og så synes jeg du finner så mange flotte mønstre, tunika-kjolen din blir helt nydelig!

lykke til med Trondheimsturen!

Sigrid Marie sa...

møtest?