onsdag 5. november 2008

bare en øøøørliten oppdatering. . .at jeg ikke har oppdatert,betyr ikke at jeg ikke har strikket.Kjolen er ferdig montert,men venter fortsatt på halsen.De siste 10 dagene har vi hatt besøk av søstera mi med tantebarnet mitt på 6 uker,så jeg har hatt litt annerledes håndarbeid i det siste.I morgen reiser de,og mens de har vært her har jeg strikket 2 og et halvt par dame-sokker i fabel.Jeg har vært i Trondheim,hvor mamma kjøpte MASSE fabel til en drøss med sokker,og siden jeg lå på sykehuset,kom hun med pakken med alle strømpepinnene til Harmony Wood.Og jeg har aldri strikket med noe så deilig. . .på postkontoret ligger det rundpinner og venter på å bli hentet. . .
Og jeg har MANGE prosjekter på gang,og to av de ligger også på postkontoret og venter på å bli hentet.Den ene er færøyenekjolen som IreneSol på hobbyboden har strikket,den andre er klukka,bestilte i koks,også har jeg garn til en klukka i blått,som jeg skal strikke,så holder jeg på med eventyrkjolen også kjøpte jeg garn i dag til en kjole i fritidsgarn.
I helgen blir det nok strikking. . .
Bilder kommer etterhvert. . .og tusen takk alle som har skrevet kommentarer!!!Gjett om jeg er stolt over kjolen!

Ingen kommentarer: