søndag 15. mars 2009

på tide med oppdatering igjen!Nå er det søndag-dagen startet med deilig havregrøt m frukt,og biola,og kaffe..mmm....Her er det litt ix-skryte og strikkebilder,forstrikker gjør jeg jo så klart!!Tror jeg må sette meg skikkelig inn i bloggen min-lære hvordasn jeg får bildene i riktig rekkefølge.Ja,så vil jeg ha teller,og oversikt over hvor mye garn jeg bruker i år.Regnet sammen i går,og fra januar har jeg brukt ca tre kg.Ikke verst!Nå kastet jeg meg i det,og strikket Kerttu,i Drops Merino-som jeg har alt for mye av;
Og til på mandag for en uke siden kjøpte jeg meg tulipaner-papegøyetulipaner..de står enda,og har såvidt begynt og åpne seg...spennende vakre
Og på fredag hadde jeg disse tvillingene en times tid,mens mamman var ute et ærend...eksemplariske...Han ene er bestisen min....men begge er supergode:)


Og skrytebilde av Jenny...i setesdalkolen jeg strikket for en stund siden-den strikket jeg i str 6 mnd,hun er 5 mnd om 3 dager,og den passer fiiiiint...




Også har jeg gjort ferdig en UFO-denne begynte jeg på i juli,så ble den dørgende kjedelig og strikke,men i forrige uke tok jeg den opp,og i går ble den ferdig.Mangler bare noen få tråder og feste,en vask og litt damping.Skal og strikke omslagsjakke,lue og sokker til,men ikke enda.



Og Våren er jo kommet!!!!På fredag,var det skikkelig ruskevær,mens i går våknet jeg til fullstendig blå himmel og ca grader,fikk nesten sjokk.Da måtte en tur tas,og kaffepausen ble ved Voldvatnet,sammen med en svanefamilie med hele 6 barn...utrolig herlig.Her satt jeg heeelt alene og nøt Sola,stillheten,svanene og kaffen;)Bedre kan det ikke bli!Ja,så må jeg skryte litt,det er kanskje ikke all verdens,men jeg har gått ned 4 kg siden jul!Og nå begynner pila på vekta og gå nedover og,hvilket er suuuperdeiligt!




I dag skal jeg bare slappe av.Frokosten er inntatt nå i formiddag,koser meg m kaffe,strikketøy og blogging.Har begynt og strikke Romantic cable and lace vest(du finner den på Ravelry) i dobbel merino;den får dere se bilde av ved neste innlegg.er halvveis på forstykket,og begynte sent i går kveld.
Det skal gås tur i dag og ja...i går var jeg kjempeflink,og gikk i ca to timer-stavgang...deilig!!!!!
Ha en FLOTT søndag!!!


Ingen kommentarer: